ІПДО НУХТ

Дерев’янко Олена Георгіївна

Дерев'янко    Дерев’янко Олена Георгіївна

Професор кафедри економіки, обліку та фінансів ІПДО НУХТ.
Доктор економічних наук
Член Європейського Економічного Сенату
Автор монографій, статей, розробник і куратор низки громадських проектів.
Глава оргкомітету Міжнародного PR-Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги

Наукові інтереси: репутаційний менеджмент

Наукові ідентифікатори:
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1857-2862
ResearcherID: http://www.researcherid.com/rid/M-6475-2018
Publons: https://publons.com/author/1517512
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=nH4ebesAAAAJ&hl=en

Контакти: Fb: www.facebook.com/yelena.derevyanko
http://www.derevyan.com/
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Тел./Факс: (044) 5013244, 5013293, 4866427

Важливі наукові публікації:
Дерев’янко О.Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика: монографія / Дерев’янко О.Г. // К. : Видавництво "ДКС центр, 2016 - 471с.

Деревянко Елена. Управление репутацией в бизнесе/ LAP Lambert Academic Publishing, 2018. – 337 с.

Methodological bases of Olena Derevianko’s national rating of corporate reputation management "reputation activists". https://timerealities.com/trfiles/conference/management-xxi/2016/25.pdf

Functions of contemporary company’s reputation management. http://conferencii.com/files/archive/2017-10.pdf

Information aspects of socio-economic systems’ development: колективна монографія / Дерев’янко О.Г. та кол. авт.. // Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. – Katowicy, 2016. – 450 р.

Derevianko, Olena H. (2015) “Involvement of Consumers in Building the Reputation of the Domestic Food Industry Enterprises.” Business Inform 2:260–271.

Identification of a company’s reputation management model / O. Derevianko // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(1). - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8%281%29__24

Дерев’янко О. Г. Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств // Стратегія економічного розвитку України. К. : КНЕУ, 2017. Вип. 41. С. 5-14.

System of Enterprise Reputation Management / Derevianko Olena. H. Business Inform, 2014, issue 3, 381-386

Business inform №11-2015. Derevianko O. H. Trends in the Establishing Reputation Capital of the Food Industry Enterprises (p. 384 - 392)

Building stakeholders’ trust through key directions of company’s reputation management / Derevianko Olena. H. Економічний часопис-ХХІ, 2013, Issue No 09-10(1), 50-52.

BUSINESS INFORM №1-2015. Derevianko O. H. Organizational Profiles of the System of Reputation Management of the Food Industry Enterprises of Ukraine (p. 363 - 372)

Business process of reputation management of food industry enterprises. Derevianko Olena. H. The Problems of Economy, 2014, issue 1, 223_229

.

 
  • nuht-banner
  • Баннер

Ми в соціальних мережах

Меню користувача