На протязі навчання Ви маєте можливість познайомитись з бібліографічним контент-менеджером ZOTERO, дізнатися про особливості його роботи та практичного використання.
Бібліографічний контент-менеджер Zotero – це програмний комплекс який можна використовувати як базу для зберігання бібліографічних матеріалів і джерел, формування електронних карток з бібліографічною інформацією, автоматичного створення бібліографії та звітів, синхронізації даних за допомогою як власного так і стороннього хмарного сервісу, що дозволяє працювати на різних комп’ютерах з єдиною базою та мати повністю автономний доступ до збережених джерел (можливість роботи в режимі offline).
Рекомендовано для широкого кола науковців, аспірантів, викладачів, науково-технічних працівників та працівників бібліотечних закладів, професійна діяльність яких пов’язана з накопиченням інформації та її подальшою обробкою і систематизацією.
- Знайомство з програмою.
- Огляд можливостей.
- Способи використання. - Технічні вимоги програми.
- Порівняння з іншими аналогічними програмними продуктами (переваги та недоліки).
- Встановлення базової (десктопної) версії.
- Встановлення плагіну для браузеру.
- Встановлення застосунку для взаємодії з MS Word / LibreOffice.
- Налаштування програми.
- Налаштування стилів оформлення списку літератури.
- Налаштування параметрів синхронізації з хмарним сервісом Zotero.
- Використання браузерних плагінів Zotero.
- Шляхи та варіанти додавання джерел і матеріалів.
- Робота з десктопною версією.
- Створення бібліотеки.
- Формування карток джерел.
- Додавання матеріалів.
- Цитування та формування списку джерел у MS Word / LibreOffice за допомогою застосунка Zotero
- Імпорт та експорт літературних джерел. (як приклад з Google Scholar)
- Спільна робота над бібліографічними списками.
- Встановлення додаткових застосунків.
- Підключення до альтернативного хмарного сховища та налаштування синхронізації.
Заняття проходять у дистанційному режимі за допомогою програми Microsoft Teams.